Grattis mamma!

Idag fyller min kära mamma år så det blev tårta (igen) och lite annat gott med farmor och farfar för en stund sen :)
Det blir så mycket gosaker dom här dagarna när först Erik fyller år och så nu mamma. ("när vi bara rullar fram"..?)
Regnet kom nys också blöö. EN endaste regnfri dag har vi haft på två veckor. ????? Dom har lovat att det ska bli sol nästa vecka i alla fall. Kan man tro på det?
 
Igår kom Dennis och Sara hit och firade mamma lite. Dom kom med jättefina blommor! Som jag önskar att jag kunde ta kort på... Sen följde jag med dom upp till Vikarbyn över natten. Låg och myste i hängmattan med lilla katteungen och hälsade på hästarna, bl a en häst som jag red på för typ åtta-tio år sen (börjar jag bli gammal?) på ridklubben. Så kul att dom har tagit hem den! :)
 
Hörs sen 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0