lightning and thunder

Klev upp ur min idag otroligt sköna säng för ett tag sen. Jag, mamma och Erik sotter och kollar på OS och jag lär väl snart ta en dusch. Ja oooorkar inte! Finns det nått tråkigare?
 
Igår tog jag och Emilia en promenad vid 10 på kvällen. När vi är mitt ute på åkern börjar det blixtra. Just så klart... Och ovädret drog in jättefort och vi hade lite halvt panik när det nästan var över oss och vi gick där ute påväg in i skogen för att ta skydd på vägen hem. Känslan när man var hemma var, skön. Men det var rätt mysig att sitta och kolla på allt sen :)
 
google - skulle ju vara lite mäktigt att se nått sånt här?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0