ny dag, nya tag!

Gårdagens Ethno konsert var jättebra! Man blev så glad och lycklig i hela kroppen av all musik för dom var så glada! :) Stor tumme upp!
Natten spenderades hos Emilia. Vi hade hela huset för oss själva med hundarna då hennes familj är på semester några dagar. Myys. Snart ska vi ta en LUGN cykeltur bakom sjön. Min hals har inte blivit bättre så det är ingen idé att anstränga sig för mycket...
 
Senare hade jag ju tänkt att åka till Dennis, men efter som att han hade sett fel tider på sitt schema så jobbar han sent idag med. Så i morgon ska jag försöka ta mig dit. Senare funderar däremeot på att sy om en topp som jag tycker är på tok för lång och kanske göra om en gammal t-shirt.
 
hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0