strawberries

Vi åt så himla goda jordgubbar direkt från vårat jordgubbsland idag till sammans med vaniljglass! Det ser ut att vi får äta ihjäl oss på jodgubbar i sommar för det är huuur mycket som helst där ute!
Nu sitter jag och Erik i köket och har ätit lite mackor. Jag var för lat för att laga i ordning nått. Men när jag rostat och brett smörgåsarna ser jag att det fanns MASSA färdig mat...
Mamma och pappa är på trav så vi är själva här hemma, igen.. :p Får se vad vi ska hitta på nu. Det är ju inge kul att gå ut i det här vädret. Och de ska ju regna hela jäkla veckan! Men på fredag får jag muntras upp lite för då blir det kanske utgång :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0