18 Juni 2012

Herregud vad filmen jag såg igår är sorglig. Satt och böla i en kvart helt själv. haha.. Har sätt den en gång förut också.

Idag var jag ju iväg till Falun med farmor. Dock köpte jag inte så mycket. Ett vinrött transparent linne och en vit topp på Gina Tricot, ett armband på Glitter och torrshampo samt leave-in balsam på Åhléns. Men det betyder ju att det ligger pengar kvar i plonkan vilket inte känns helt fel just nu!
Och nu har jag nyss ätit lite efter jobbig träning här hemma.

Satt för resten nyss och undrade när solen skulle komma fram igen. Så blir det väder på TV... "Vi börjar med att säga att det ligger ett regnområde över oss. Och ett område med kraftigt regn är på väg att dra in..." FUCK YOU!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0