god morgon

Sovit gott? Det har jag. Vaknde och klev upp nästan direkt strax innan 11. Såå skööönt! Bara jag och pappa hemma men han är ute så jag är helt själv :) Sitter och planerar lite inför i morgon över facebook. Nu önskar jag verkligen att jag hade en telefon. Kan ju inte åka iväg utan eller!?

Tänkte att jag skulle ta en springutr idag också men vaknade upp med ett inte alltför roligt knä. Kände av att det var lite stelt igår kväll också, men nu gör det ont när jag går också...
Funderar i alla fall på att ta en sväng ner till Rättvik och köpa lite frysta bär senare. Är så sjukt sugen på en god hallonsmoothie!



bilden är inte från idag

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0