massor eller ingenting

Håret är hur skitigt som helst känns det som, fast att jag tvättade det i förrgår. Tänkte att jag skulle slippa tvätta idag så det fick bli torrschampo och en fläta. Det blev i alla fall lite bättre. Att man ska behöva tvätta det jämt. Jag hatar när håret blir fett!
 
Vi lär åka och handla lite idag dels sånt vi allmänt behöver hem men även till i morgon. Vi hade ju tänkt grilla men blir det sånt här väder blir det stekpannan. Vilken härlig sommarkänlsa! Det är ju alltid sol när jag fyller år?
Så var det ju tänkt att jag och min bror skulle dra ut på kvällen (Rättviks bowling och krog) Men dom har tydligen flyttat fram tisdagskulpremiären till nästa tisdag. Blää på det! Men förhoppningsvis blir det i helgen då även med micha, när det är Big lake run och allt också!
Så måste jag försöka få tag på cilla hur det nu ska gå till eftersom att hon aldrig kan logga in på facebook! Tänkte om jag skulle åka till borlänge och sova där nån dag under veckan efter som att det är riktigt med folk på grund av P&L.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0