Peace & Love!

Cillas mamma blandade en varsin shot. Likör, nyponsoppa och grädde. Gott!
 
lakan hade dom på sig haha
 
Ronja, Cilla och Madde
 
Laleh
 
 
Laleh   (killarna i klänning!)
 
Jag och cilla
 
Laleh
 
 
 
Killarna i klänning igen. haha sjukt sköna var dom! Och hade som ni ser egen musik med sig x)
 
nudlar halv 3 på natten
 
Nu är jag hemma och är jätte seg, (nej inte baks).
Lite bilder från igår! Vi hade en härlig kväll som först började hemma hos Cilla med att göra sig i ordning och lite sånt där och sen drog vi ner till stan och allt Peace&Love-folk! Vi träffade Ronja där nere ochs edan kom Madde dit också. Vi sat och hade det bra i solen och det kom så sjukt mycket folk som skulle till och från campingen och festivalområdena!

Det fanns en scen på ett av områdena som man faktiskt kunde se storbildsskärmarna på där var det också sjukt mycket folk. Så vi kollade på bl.a Laleh där och träffade lite olika människor. Träffade ett gäng från Rättvik också och snacka lite och det kändes riktigt pissigt när folk frågade om man skulle med in och kolla på till expemel Veronica Maggio på natten. VI HADE INGET BAND. Fuck that.
Haha en gång när det kom fram två killar så frågade den ena om jag ville gifta mig med han, sen sa den andra att jag skulle ta han i stället, jag sa typ ingenting så drog dom, sen träffade jag den andra igen på kvällen och han gick ner på knä så blev det en oseriös "förlåvning" bara på skoj. haha askul x)
Ronja och Madde dissa oss när dom lyckades få in Ronja på campingen på gennes band från FÖRRA ÅRET. Haha ofta dom inte kollar årtalet påbandet? x)
 
Nästa år blir det i alla fall Peace & Love inifrån! Så sjuk stämning asså!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0