plans

Vi sitter i vardagsrummet och ska ta en kopp kaffe och lite Paradis-choklad (). Fast klockan är halv 9 på kvällen. Jag som aldrig dricker kaffe efter kl 6... Skit samma, jag är så jäkla trött!
 
I morgon ska jag ta mig ner till Rättvik till klockan 1, lämna lite grejer hos Micha och sen dra till Prästskogsvallen för att möta upp Cilla, Oscar och två till och sen åka Big Lake Run-crusingen.
På kvällen blir det förhoppningsvis utång om det inte skiter sig med allt för det är fortfarande helt oklart med folk osv. Får se om det blir Bowlingen(krogen) eller om vi bara är ute. Det är ju folk ute också när det är Big Lake :)
Bara att packa om väskan snart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0