R.I.P

...min mobil som gick i fyra delar, jag har ingen extra och det är ett helvete rent ut sagt. Känner mig helt instängd och ingen kan smsa eller ringa mig. Fatta hur beroende vi är av våra mobiler. Tur att facebook finns i alla fall.
Bättre blir det inte av att jag inte vet vilken av dessa två mobiler jag ska köpa!!?? arc är lite bättre med tanke på kamera och kameraknapp och lite skönare skärm. Men ray'en är så behändig som man kan ha i fickorna i alla fall. (Nästa alla). Frågan är vad man prioriterar..? Så beställa en ny är det bråttom med men... hjääälp.

Satisfy your movie cravings on the clear, bright 3.3″ screen of the Xperia ray smartphone.
Supersnabb Android-smartphone

annars då? Åkte till min bror och folket igår igen. Kollade lite på film innan det hände lite grejer så filmen avslutades på natten :p
Idag åkte vi och kollade på en fölunge som kom hemma hos Saras mamma i lördags :) Så himla sööt! Sen drog vi ner till Lissan (stranden) och grillade lite korv innan jag drog hem igen :p

Emilia har varit här tills för en timme också :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0