sommar ♥

Vädret asså! Älskart. Och det får gärna hålla i sig också. Ska vi få en midsommarafton utan regn för en gångs skull?
 
Har haft en realtivt lugn dag i solen. Myst ute på ett täcke med en tidning i ett par timmar, varit till Rättvik en sväng, hjälpt till lite hemma och plockat massa blommor till stången, kransar och buketter till i morgon. Härligt! (bortsett från myggen) Så har jag dödat mig med en jogintur mitt på dagen också. Alldeles för varmt vädr att jogga i -solen dödar ju en! -men jag kände att jag fick så lov...
Tänkte åka till Dennis idag men tror det får bli på söndag i stället när jag har lite mer tid.

Nu sitter jag inne och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra. Men ser att klockan är elva (?) så kanske dags att lägga sig, framför en film?
 
Juli för två år sen

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0