trött tjej...

Sitter i fåtöljen och försöker få fram ljud från tvn til hemma biosystemet. Blir arg och inser sedan att det inte är jag som gör felet utan att det är just 4an som inte funkar, bilden är helt fuckad också. Och fotbollen (sverige-england) ska snart börja där också. åååh!!

Igår hade vi i alla fall en bra kväll, när vi väl kom dit haha. Madde var lite seg.
Blev bara en cider på hela kvällen för mig så jag var nykter. Var inte så fest sugen eftersom att jag var så trött. Men kul hade vi ändå! Cilla, Oscar och Michelle åkte vid 2 (på natten så klart) och vi andra somnade inte för än halv 4 inatt/morse så nu är jag så sjukt jäkla trött. Var ju vaken i typ 22 timmar igår och bara 4 timmars sömn natten innan.






Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0