försöka att komma igång

Jag saknar min mobil, min gamla lilla mobil. Men jag längtar såå tills det kommer en ny. Tror det blir en arc s. Eller det blir en sån. Tror jag... :p
Vet ni vad! Jag tog faktiskt en spring tur idag för första gången på en bra jäkla tag. Känner mig nästan helt frisk. det visar väl sig i morgon om det var bra eller dåligt. Men jag vill inte vänta med träningen. Det måste fasen hända nått nu! Orkade dock bra jogga konstant halv vägen så det fick bli intervaller resten hem. Det tar bra det med. Har hört att intervaller bränner längre tid efter tränignen än vad joggingen (lågintensiv träning) gör, medan joggingen bränner mer under arbetet. Det låter ju ganska lågiskt i alla fall :) Så är det roligare också.
bilden tog jag för nästan exakt ett år sen. kommer verkligen ihåg vilken underbar dag det var i början på sommarlovet :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0