3 Mars

Älskar att jag får skriva 3 MARS, månaden då våren tar fart (!)
Sitter i soffan och halvser på nån äventyrsfilm på 5an. Proppmätt är jag efter tacosen även om jag bara åt en.
Dagen har i alla fall varit mestadels bra men kvällen har varit upp och ner, med humör i olika motgångar, men det är bara att kämpa ut och vakna till en ny säkert underbar dag! (även om ångesten för att man måste gå upp tidigt och göra sig i ordning för skolan dagen efter kommer att vara där)
Bihåleinflammationen håller på att släppa också, otroligt skönt! Nu hoppas jag bara att jag inte blir sjuk på nytt. Det skulle verkligen inte förvåna mig men jag hoppas och tror på det bästa.
Nu vill jag blir frisk och pigg så at jag kan sätta igång med träningen igen och gå ut och göra saker :)

Hoppas ni haft en bra lördag!


Erik hittade pappas raggsockor och kom in och såg så här rolig med söt ut!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0