back home

Gud vad blåsigt det är idag! Iskalla vindar ju. Synd det, annars hade det varit väldigt skönt vårväder.
Hade ju bara skinnjacka på mig till Vikarbyn igår då jag trodde att det skulle vara fint väder på morgonen, och inte snöstorm som det var! lagom kul att gå till bussen.

Skoldagen var bra idag. Ganska lugn och skön. Och när jag kom hem hjälpte jag pappa att bära lite garderober han köpt idag.
Nu sitter jag här i soffan superhungrig och ska snart äta. Kanske skulle göra lite på BF-uppgiften också...


så som på vänstra bilden såg mitt hår ut när jag vaknade i morse.
Lite rufsigt var det under, men jag gillade själva svallet. Synd att det
inte håller sig bara...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0