BB

Har precis sett på Big brother live med Sara och Dennis, eller han kollade lite halvt. what ever. Hur tråkigt är det inte att Hanna W lämnade!? Och Rodney borde inte få vara kvar tycker jag. Visst han var jätte bra förra året men det är one in a life time att vara med i BB.  Nu är det nya människor och nya grejer som gäller. I alla fall borde han inte få vara med att tävla...

Om en stund ska jag försöka sova. Känner mig inte direkt trött nu, så jag ska väl surfa runt lite ett tag först så att man kanske blir uttråkad oh trött...
I morgon står idrott och innebandy på shemat först i skolan. Jag som älskar innebandy gillart. Drygt att man blir så svettig bara!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0