But it hurts

Sitter på mitt rum och kollar runt lite efter kläder och lyssnar på musik. Jag borde egentligen plugga inför ett prov vi tydligen har i morgon. Men jag är så trött och motivationsslös. Men jag ska, sen, jag lovar. Det är i alla fall inte så svåra grejer, tror jag...

Idag tog vi första sprutan för livmoderhalscancer. Jag har haft sån panik för biverkningar. Man vet ju inte hur det blir om typ 10 år? Men jag pratade med läkarna så nu har jag tagit den. Har ont i armen nu bara och känner mig helt handikappad. Kan typ inte använda den. Nästa spruta blir i Maj.

I morgon ska jag ta en tur in till Falun för att kolla på ett linne jag såg förut och lite hårgrejer :)

puss


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0