Lördag 17e

Ingen uppdatering för än nu... Sorry för det men jag har faktiskt inte haft tid för datorn idag då jag har hållt på att fixa lite för rumbytet. Har flyttat över alla kläder och fixat fönstret. I morgon flyttar vi nog in sängen och resten som kan flyttas in för tillfället. Känns väldigt skönt att jag kommer slippa mina barnsligt gula(fula) tapeter! Erik kommer ju att få mitt rum nu så det passar ju han i alla fall :)

Nog om det, såg på reprisen på finalprogrammet av teen mom 3 för en timme sen. Så tråkigt att säsongen är över! Kommer ihåg när det började att det skulle bli så tråkigt när den är över. För dom lär väl inte göra en ny med just dom.

Ha en bra lördagskväll


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0