so f***ing tired

Sitter här och halvsover i soffan. Är sjukt trött efter dagen. Men det har varit en bra dag i alla fall och den gick fortare än jag trodde att den skulle göra. Vi är klar med allt (tor jag?) som ska göras innan aktivitetsdagen och i morgon börjar vi med ett nytt tema...

Ikväll händer (som vanligt) inget speciellt. Funderar på om jag ska ta en lugn promenad med Tessan. Det var länge sen jag gick lite längre med henne på grund av den otroligt sega förkylningen. Men jag behöver komma ut, det är faktiskt mer hälsosamt än att bara sitta inne. Bara man klär sig varmt. Jag känner mig som en stor sjuk klump. haha, men det är så jag känner. Jag är verkligen peppad för att träna när jag blir frisk!


Kommentarer
Postat av: YEEY SCORE!

Nu tänker du så här okej reklam på min blogg..det raderar jag,men du vänta lite! Jag såg förut i dag en video om mängder av afrikanska pojkar blir tagna från sin familj och deras egna rättigheter ,de tvingas hålla gevär i händerna och skjuta folk!

SÅ HEMSKT! Och jag tänkte med den här länken att DU för detta vidare på din blogg! Gör det han tvingar dom att göra detta måste nämligen bli känd! Så att politiker fattar att han måste bort! Kolla videon!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc#!

2012-03-07 @ 16:58:55
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0