6 Mars 2012

Hallå därhemma, eller var ni nu än är. Idag har jag haft en bra dag, hoppas ni också har det!

Det var nära att jag inte åkte till skolan idag. Skulle tabussen 10 över 10 ner men när man somnar ifrån ringklockan och vaknar 10 i 10  är det inte så lätt. Som tur var skulle pappa hem en sväng från jobbet så jag kunde åka ner me han. Jag har ju bara matte idag och eftersom att jag gjorde klart matten förra året så är jag inte inskriven i kursen nu och får inget nytt betyg. Men jag kände att jag vill repetera så att jag inte glömmer allt till nästa år då det blir svårare. Plus att jag inte gjort allt i den här matten efter som att det är nytt skolsystem nu. Poängen var i alla fall att jag inte tvungen att åka dit så jag hade ju kunnat stanna hemma. Men hur kul är det vara vara hemma hela dagen...
Efter skolan gick jag till mammas jobb och tog en kaffe. Där träffade jag Dennis som väntade på micha som kom dit sen.

Jag gjorde nyss klart BF uppgiften jag pratade om igår. Så nu är jag helt läxfri. Skönt.

dagens

"fläckarna" på tröjan finns inte där. Det blev nått me kortet bara


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0