dött

Nu har jag precis ätit lite efter att ha kommit hem från praoen. Sitter i vardagsrummet och halvkollar lite på den nya live-dvdn med Iron Maiden som pappa tydligen köpt idag. suck... Jag tycker personligen att dom är skitbra, men nu kommer jag få dras med den här skivan varje helg ett tag framöver x)

Idag när vi skulle gå ut i skogen med klassen jag är i, hittade vi ett rådjur som hade blivit dödat av ett annat djur. Tycker själv inte att det ser så äckligt ut men det var hemskt! En av eleverna blev så rädd att vi två fick gå tillbaka till skolan själva direkt innan de andra kom efter.

Funderar på om jag ska träna lite också, men det kanske är dumt ifall att jag blir mer förkyld igen. För resten så skrev jag fel igår. Var helt inställd på att det var onsdag idag! Det är i morgon vi skulle på pass på gymmet.


halvdålig bild med kass kvalitet också, de får duga!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0