lovely weather

Nu har jag äntligen tid att uppdatera. Vädret idag är ju helt underbart!! Snacka om sommarvärme. Vill bara att den ska hålla i sig den här gången...
Har som vanligt haft praktik idag vilket gick bra och sen tog ajg bussen ner till Rättvi direkt efter. Hälsade på mamma på jobbet nån timme och sen gick jag för att kolla priser på B-vitaminer samt kollade lite i nån kläd-och skoaffär. Finns dock inga riktigt bra affärer här i Rättvik tycker jag.
Kvällen har varit lugn och spelade lite fotboll med Lillebror och försökte lära han cykla. Det går sakta men säkert framåt! :)

I morgon väntar vaccination nummer två. Så det blir ingen praktik då för jag lär åka ner med 10 bussen till Rättvik.
Får se om det tänker blöda igenom den här gången också...



körde på mina beiga chinos idag :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0