söndag

Nu har jag nyss gjort mig i ordning efter en skön dusch. Sov hemma inatt och igår hade jag en bra kväll hemma hos Emilia.
Och det där med att sova ut igår gick skepprätt åt *******. Blev precis som jag trodde det skulle bli. Ungen kom in och stimmade och lekte" och vägrade gå ut, ända tills jag verkligen skickade ut henne och höll för handtaget ett tag, men då kunde man ju inte somna om. :p
Vi åkte till öja några timmar och hjälpte till att flytta hästarna och greja i butiken. Spelade lite basket med Dennis också.
I fredags hade vi en bra kväll med filmen Red dog som var helt okej! Men sen skulle dom absolut se en skräckfilm jag vägrade kolla på så det blev en långpromenad för mig i regnet. Ni skulle sett mitt minst sagt lockiga hår igår när jag vaknde!

hörs sen!

kör på mjukiskläder idag :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0