marginaler...

Har krupit ner under täcket i soffan igen, Skavlan med Swedish House Maffia på tvn. Fyfan vad jag är avis på dom som var i friends arena under helgen.
Har ont i armen efter sprutan också men det går väl över, fort gick det att ta den i alla fall. Kom dit strax innan halv 12 tog sprutan, gick till station för att kolla biljetter till en konsert och såg då att bussen som går hem 11.35 fortfarande stog kvar så jag tänkte att jag kan ju fan ta den om den inte åker mitt framför mig som vanligt.
Och vad händer när jag är precis bakom bussen, då börjar den rulla iväg, fyfan va segt. En timme och 40 min kvar till nästa buss, yeyy... Blev en smörgås lunch på Fricks istället.
 
instagramfoto - emmabhansson

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0