not what I expected

Nu är jag hemma och har ätit lite tårta som ett tidigt firande av farfar som fyller år på måndag.
Åkte till Dennis och sara igår och hade det trevligt och vi skulle kolla på Pirates 4 som Sara så gärna ville se, synd att hon somna efter en kvart bara ;) Folk ville ha ner mig till Lerdal för hockeykillarnas lagfest så jag hamnade där ändå tillslut, typ halv 12. Och fixade i sista sekund skjuts hem också! Underbart att lägga sig hemma. Kom hem vid två ungefär. Festen var kul och helt okej, förutom att det spårade ur lite i slutet...
Träffade vänner, nytt folk och nya vänner :) Tack alla som var där!
 
Ikväll blir det bara att vara hemma och äta kycklingtacos framför Tvn med familjen.
 
Snälla Karin och jag :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0