so damn tired

Sitter i soffan med musik i lurarna och är så sjukt jävla trött. Somnar snart här i soffan. I morgon blev vi i alla fall lediga så då blire sooova!
Har i alla fall precis hållt på med lite svenska plugg så man inte får så mycket kvar till söndag då det ska skickas in.
 
Köpte inte skorna i Borlänge. Beslutsångest!  Älskar Jeffrey Campbell (även om dom bara var en imitation av dem) men ja vi får se. När jag kom till Rättvik efter en trött bussresa hämtade mamma upp mig för lite handlig sen åt vi på Frick´s och jag fick äntligen äta middag. Sen plockade vi upp pappa som kom hem idag! :)
 
Får se vad som ska hittas på i morgon, plugga... eller kanske åka till bror?
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0