suuugen...

Åååååh fyfan va jag är sugen på choklad! Finns en påse choklad i skafferiet men jag vill ha Marabou helnöt eller Schweitzernöt. Men nån sån har vi ju inte hemma. Jobbiga känsla. Ni vet själva hur det är när man är riktigt sugen på nått och vad man än äter så vill man ändå ha just DET. Skulle kunna göra popkorn, käka chips, lakrits, choklad, pepparkakor.. Men ingen idé haha. Nu ska jag och Erik i alla fall ta lite Start ;)

Känner mig jätte tjock i detta inlägg, men så ligger det i alla fall till. ^^
Var på praktiken idag och vi kom fram till att jag skulle ta igen lite praktik med att komma två måndagar här framöver eftersom att jag ändå är ledig då. Hade väl föredragit ledighet men det är ju bra ändå, det ger ju lite mer då i alla fall :)

Såg nu att leksandsmatchen går på tv, bänkad!

 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0