10 saker ni inte visste om mig

När jag ändå har sagt en sak ni inte visste om mig så kan jag lika bra fortsätta :p
Själv tycker jag om att läsa sånt om andra, vet inte hur det är för er men... :)
 
* Jag älskar som sagt kramar.
* Jag går aldrig på A-brunnar. Folk får tycka att jag ser konstig ut när jag går runt dom, men hellre det äna tt riskera oturen resten av dagen. Jag tror inte på att knacka sig i ryggen tre gånger om man skulle råka gå på en. Dom ska helt enkelt undvikas!
* Jag var "Carola-nörd" när jag var liten. Ibland lekte jag att jag träffade henne. haha
* Jag har inte haft något seriöst förhållande. Bara korta hitådit typ... :p  Men jag tycker om att vara singel även om man längtar efter någon ibland :)
* Jag är livrädd för sjukdomar! Får ont imagen på ett klick om jag tänker att jag har det eller det.
* Min största dröm har alltid varit och kommer alltid att vara att bli artist och få stå i en arena och förmedla känslor, budskap och massa bra med min sång. Det är ju bara bra synd att man inte har en röst för det. Men hur mångas dröm är inte det egentlien?
* Jag blir lätt sårad och kan ta kritik starkt av vissa personer. Men ibland bryr jag mig heller inte.
* Jag kan inte hålla mig för att "skratta" (eller egentligen ler jag bara stort) fast det är nått skithemskt jag berättar eller ser. Även när nån frågar mig om något jag jag talar sanning, så kan dom tro att jag ljuger p g a detta. Ibland är det faktiskt lite jobbigt hehe. Man kan ofta bli missförstådd.
* Jag kan vara svartsjuk om det gäller en person som betyder mycket för mig.
* Jag är sockerberoende, men försöker inte att äta socker såsom läsk, godis, kakor, fikabröd och sånt på veckorna. Även chips och sånt är forbidden. Den här veckan lyckades jag nästan ända ut! (Y) Och suget går faktiskt över efter typ tre dagar. Prova det, det är värt det.
 
Nu vet ni lite mer i alla fall och jag tror säkert ni kan känna igen er själva i något av det.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0