dagen efter...

Men godmorgon på er! Sitter hemma i farmors lägenhet själv och försöker få i mig lite gröt. Det går sakta men säkert framåt. Tycker lite synd om mig själv idag.
Vi hade i alla fall en jättebra kväll igår! När jag gjort mig i ordning gick jag ner till Paulina och var helt genomblöt när jag kom dit. Bra där att lämna paraply.. Så jag fönade mina byxor torra. haha, Sen drog vi på förfest hos Annie där Simon, Miranda, Felicia och några fler befann sig, innan vi drog på bowlingen :)Fri entré och glada människor. Bra kväll även om man som vaaanligt (fy Emma) gjorde saker som man ångrar efteråt.
Efter bowlingen hängde vi med ett gäng på nån efterfest som blev rätt tråkig, tyckte vi i alla fall så vi bestämde oss för att dra hem :)
 
Får väl se vilken buss man tar hem. Känns inte så lockande att sätta sig på bussen än.
 
bilder från gårdagen kommer nog upp senare :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0