Friday!

Hade en väldigt kort skoldag idag! Slutade 10 eftersom att vi hade "lektion" igår kväll :) Vid 11 käkade jag och Paulina lite innan vi drog ner till station där jag fick ett ryck och skulle ta en spontartur till Falun så vi hoppade på den bussen när den kom och åkte dit för att kolla lite kläder och skor. Utan pengar. Inte bra för själen!
På vägen hem blev det ett busshaveri! Bussen började ryka och det kom in rök genom fönstret men det var inget som brann i alla fall. Så vi fick stå och vänta på nästa buss i 40 jävla minuter och sen åkte vi direkt hem till Paulina och kollade klart å filmen vi såg på på bussen. Nattbuss 807 var det. Dom flesta har säkert sett den men dom som inte gjort det ska göra det tycker jag. :p Lite hemsk men spännande.
Nu har jag i alla fall kommit hem och är så himla trött!
 
Mina halloweenkläder kom idag också! Jag var rädd att den skulle vara för stor. Och ja det var den på vissa ställen, men inte något som några stygn inte kan fixa till så den kommer jag spara! Skönt att ha det där fixat :)
Men som sagt, ni får se den dagen D.
 
Nu ska jag verkligen ta helg! pussar till er 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0