hos bror

Jäklar vad kallt det är ute! Vinterkläder på.
Idag var så var vi på studiebesök på en förskola som har lite "speciella" barn vilket var intressant och så besökte jag även min praktikplats som jag ska vara på sen.
Efter skolan mötte jag upp Dennis så gick vi och tog en fika på södergåredens café innan vi gick upp för att gratta mormor som fyllde år igår. Där fick vi ännu mer fika. Ont i magen jarå!
Sen åkte vi hem till mig och hämtade lite grejer och lite sånt innan vi åkte ner till Rättvik igen för att inhandla tacogrejer och annat gott till ikväll. Så ni sitter vi hemma hos han och ska väl börja med maten nu. Länge sen man fick en helkväll med bara bror :)
 
Alla har typ panik över att dom ska stickprova datorerna vi fått och jag har verkligen anledning att orora mig.
Haha stämningen i skolan var, spänd ;) Jag tycker ju om min lilla mac nu.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0