mer plugg.....

Samhällsprovet gick ju faktiskt bra idag! Var osäker på en fråga och en kunde jag inte riktigt men allt annat gick bra :)
Boken som vi skulle läst ut idag var det ju lite värre med. Men jag har läst 30 sidor nyss och ska snart fortsätta, den ska ju läsas ut tills på torsdag nu istället. blöö... Sen måste jag växla över till plugg till Specialpedagogiksprovet som är i morgon. Fyyyfan vad jobbigt! Men sen blir det belöning i form av Svenska Hollywoodfruar (innan det blir mer plugg). När ska jag få sova inatt?
 
 
lite lockar som omväxling!
 
 
Boken jag läser heter Prins annorlunda och handlar om en pojke som har Downs syndrom, och hans familj.
Rekommenderar er att läsa den. Man kommer in i den redan efter första sidan och det händer alltid något (hittills)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0