myshelg

Sitter i min säng med en musik, godispåse och cola. Evigheter sen jag köpte en påse godis haha.
Har hållt på med lite bilder och och klinkat lite på pianot :)
 
Igår hade vi i alla fall en mysig kväll med X Factor, film och god tacos & dryck. Klockan blev nog halv 2 innan vi la oss. Tack bror för en rolig kväll :)
Gick upp vid 10 och plockade i ornding lite disk från igår och sen kom Dennis ner så vi gjorde lite frukost.
Resten av familjen kom och hämtade mig och så skjutsade vi Dennis till gamla huset innan vi åkte till Rättvik.
Sen har vi varit ute på gården och myst. Och jag tog fram lite gamla träningsgrejer till Tessan så vi tränade sökträning, apport, tävlingslydnad och lekte lite. Saknar "hundtiden" lite faktiskt haha.
 
Ikväll ska vi äta tacos här hemma, men kycklingtacos som tur är så man inte behöver käka samma :p
 
Erik ville visst åka skoter men han får nog allt vänta lite till haha :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0