plötsligt händer det

Vad har hänt med mig? Sitter hemma och pluggar igen. haha. Jag har inte orkat med några läxor den här terminen. Har inte fått mycket gjort hemma alls. Men det är bara att sätta igång. Skönt som fan att få bort både samhällskunskapen och naurkunskapen(?). Vet inte om jag är klar med naturen men jag vet liksom inte vad jag mer ska få in i texten? Och naturkunskapen belv inställd idag. Så fuckning skönt! Så vi slutade halv ett istället för om 10 minuter.. :) Ska väl ta och skriva på lite här, sen blir det nog att följa mamma till rättvik en sväng när hon ska träna, måste fixa lite grejer så tar jag nog bussen hem sen.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0