sur tjej

Nyss tagit en dusch och ska väl ta nått att käka snart.
Skulle ju till Koppjärk ikväll för ett träningspass, men så blev det icke!
Alltså, vad är det med mig och träning? Har varit sjuk rätt mycket under det här året och när man äntligen blivit frisk, ska ta sig i kragen och åka ner för ett riktigt pass, ja då kommer inte bussen! Stog ute i kylan (och snön!) i en halvtimme efter att den skulle ha kommit sen gav jag upp. Och den verkade inte komma sen heller. Jävla dalatrafik, kan dom inte köra bussen bara för att det råkade komma lite snö på backen? Ni vet att jag har råkat ut för det här förut, två gånger tidigare och det här var tredje gången på bara några månader. Dåligt.
Hur kan bussen inte komma? Jag blir så less. Kändes riktigt pissigt när man kom hem igen.
 
Men jag fick lite gjort inne på rummet i alla fall och jag fortsatte skriva på en låt jag började på för ett tag sen. Den är faktiskt en av de bättre jag skrivit och eftersom att jag relaterar till den väldigt mycket just nu så är det lättare att få till det där extra.
 
Dagen efter utång för ett par veckor sen

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0