Club Epic Pres. SEBJAK

Idag är jag glad! Och dag tycker jag om mina föräldrar lite extra. Jag hade ju inte råd att gå på Bowlingen ikväll så jag var tvungen att säga nej till Emma när hon fråga om jag skulle med ut. Meeen sen kom jag på att jag faktiskt har varit barnvakt så himla mycket (som ni säkert märkt) minst tre dagar i veckan är jag ju med Erik själv. Så jag sa till dom att jag tycker att jag förtjänar att bli bjuden på en utekväll. Så hela den här kvällen blir lite gratis för mig. (eller jag har ju faktiskt jobbat för det). Nu sitter jag hemma hos farmor och ska väl göra mig i ordning om en stund och sen gå ner till Carro och Emma och förfesta lite :)
Sebjak bjuder på house ikväll. Fett!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0