dagen

Sov hos farmor och farfar inatt eftersom att det vart så sent inne på salongen igår, så fick gångsällskap av farfar till skolan i regnet.
Har i alla fall bara haft en svenskalektion idag sen slutade vi. Jag tog lunch med Paulina sen vidare mot Sjövillan (som jag aldrig ätit på än! måste ju göra det snart..) för att träffa mamma och sen till hennes jobb innan bussen gick.
När jag kom hem skulle pappa till Rättvik för att fixa lite så jag hängde med ner igen. Nu påstår dom att jag ska måla golv i källaren. No way! Inte med den färgen. Den är ju farlig ju :o
det här hade jag på mig idag
 
igår innan jag drog till Rättvik och Salongen.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0