I'm alive!

Sorry att jag inte har bloggat sen i lördags, men har faktiskt inte varit inne på datorn sen dess. Ska berätta om kvällen/natten/morgonen senare idag och bilder ska ni få också! :)
Vaknade imorse och kände mig förkyld! Har ont i halsen och näsan rinner. Dags igen! Vi som skulle spela fotbolli morgon. Får väl trotsa förkylningen kanske...
Nu sitter jag i skolan och har barns lärande och växande innan vi slutar. Jag och Simon planerar lite för en dag då vi ska vara ute i skogen med en grupp barn och göra lite olika roliga saker. Men just nu kommer vi ingen vart ;)
 
Sen ska jag nog hem till bror min och spendera natten där :)
 
hörs ikväll! 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0