mysdag

Har setat ute i solen en stund och fixat naglarna och sett efter Erik och lite sånt. Superhärligt i solen! Men det blir verkligen riktigt kalla vindar när den går i moln.

Jag och pappa åkte till Vikarbyn en sväng och handlade och sen en liten tur med bilen efter småvägar. Vad höstigt det ser ut överallt nu. Och solljuset är mycket gulare också. Men det är mysigt tycker jag.
Ikväll ska vi äta kycklingtacos och ha lite familjemys framför körslaget. Gud så jag längtar efter den där kycklingröran! haha

Hoppas ni har en fin lördag :)


bor mer eller mindre hela dagarna i min gigantiska fleezejacka som jag adopterat från pappa höhö' <3


Tessan <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0