onsdag den 19'e, nya fredag 13'e?

Herregud vilken dag. Eller i alla fall morgon... Försov mig och vaknade av att Dennis sambos dotter väckte mig just när bussen skulle gå. Så jag fick åka en och en halv timme senare. Jag gick in i badrummet och gjorde mig iordning som vanligt men sen när jag kom in i rummet igen ser jag en av katterna sitta på mina kläder. Tänkte lite för mig själv, fattas bara att den har kissat. Ja, det var ju just det den hade gjort! Min kofta och mina jeans var nerkissade. Fy fan vad förbannad jag blev! Vi skulle haft idrott på morgonen men missade ju den lektionen så jag fick gå med dom mjukisbrallerna i skolan och gårdagens linne. Kände mig minst sagt lurkig... Hemskt. Och när jag kom hem hade vovven hoppat upp i min säng och hårat nere heeela lakanet. Dumma Tessan.
Dessutom har jag ont i magen och är jätteförkyld. wohoo
 
Skoldagen var rätt lugn, med en seg naturkunskap hela eftermiddagen också. Men jag fick en del gjort på arbetet idag i alla fall. Rätt skönt.
I morgon har vi svenska på morgonen och vi ska ha lyssnat typ 2 1/2 timmar på en bok tills dess så jag lär väl ladda ner den och göra det ikväll... Bra Emma! Två veckor på oss hade vi och du gör det idag.
 
Nu ska jag nog göra lite te och ta det lugnt ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0