Tidsfördriv

Snodde Paulinast test och rubrik. tidsfördriv...
 

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? Singel
02. Är du nöjd med det? Ja, letar inte efter nån, tar det som det kommer :)
03. Vem kysste du senast? Hmm, vem var det nu..?
04. Har du varit kär på riktigt? Ja
05. Har du varit ihop med någon du älskar? ja, älskade 
06. Ditt längsta förhållande? kommer inte ihåg, inte så långvarigt
07. Ditt äldsta strul? :o ?
08. Ditt yngsta strul? 95a tror jag
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? Skulle nog inte kunna vara tillsammans med nån som är två år yngre. Sen går nog gränsen vid 89orna.
10. Vad för sorts killar faller du för? Olika 
11. När kysste du någon senast? kysste: ? Pussade: nyss
12. När vill du skaffa barn? Vet inte, när jag har jobb och ett bra förhållande
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Ja...

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Maria
15. Har du sårat någon med flit? Det har jag nog
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook och blogg.se tror jag
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Pappa tror jag
18. Är du kär? Nej
19. Vem bråkade du senast med? Vet inte? mamma eller lillebror
20. Har du varit i slagsmål? Om syskon"slagsmål" räknas?
21. Brukar du dricka alkohol? Ibland på helgerna
22. Är du rökare? Nej
23. Snusar du? Nej
24. Hur gammal är du? 18 år
25. Har du bra självförtroende? Beror på

x Personer
26. Vem litar du på till 100%? Min bästa vän
27. En snygg person? haha..
28. Vem smsa dig senast? Paulina
29. Vem smsa du senast? Paulina
30. Vem ringde dig senast? Mamma
31. Vem kramade du senast? Erik
32. Vem såg du senast? Mamma och lillebror
33. Vem ser du upp till? finns olika
34. En person du skulle vilja se ut som? Som mig, men man vill alltid förändra nått..
35. En bra artist? Mååånga!!

x Har du under de senaste 10 dagarna...
[ ] Simmat
[/] Tränat
[x] Varit sjuk
[ ] Hånglat med någon
[ ] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[x] Bråkat med någon
[/] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? Mobilen tror jag
37. Hur ser din drömkille ut? Vet inte. Finns mycket snyggingar som ser olika ut eller hur? huvudsaken är att han är en bra kille och utseendet spelar alltid mer eller mindre roll.
38. Är du homofob? Nej
39. Har du tandläkarskräck? Lite, beror på vad jag ska göra
40. Hur många har varit otrogna med dig? Vet inte
41. När var du senast i Stockholm? Öh? förrförra sommaren tror jag
42. Är du helsvensk? japp.
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Krossat och krossat, men sviket
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? Vet inte
45. Vad är du rädd för? Sjukdomar, kärlek, och svek 
46. Är du lycklig? Ja, och nej
47. Brukar du använda smycken? Ja
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Trohet, att man har kul tillsammans och att man kan prata med varandra.
49. Är du en djurvän? Ja
50. Vad vill du bli i framtiden? Jag vet inte riktigt


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0