Måndag

Sorry för dålig uppdatering. Var hur seg som helst igår efter att Tove och jag var ut i Falun i lördags.
Kom hem vid et igår så då åt jag (äntligen) mat och tog en snabb dusch sen kom sara och två till och hämtade mig för att jag skulle sova hos dom. Kommer hem dit och min bror mådde... inte så bra. Dom var tydligen ut i Rättvik i lördags haha. Lite surt att den enda gången han går ut på Bowlingens nattklubb så har Jag planerat att dra ut nån annan stans... Aja, alla var helt sega där igår så det blev film fram till 11-12 sen sov vi.
 
Idag var det skola igen (vilket igår kändes helt ofattabart att jag skulle till). Naturkunskap och sen slutade vi så det var ganska chill. Men astråkig lektion.
 
Ikväll blir det äntligen träning igen! :)
 
Några bilder från i lördags
gjorde irish coffee innan jag åkte till falun
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0