Mitt horoskop

Som ni kanske inte vet så går jag in på expressen och läser mitt horoskop varje vecka. Tycker det är så spännande sånt där! :)

KRÄFTAN
vecka 18
Nu kan du få en överraskande, men trivsam uppvaktning. Du kan även få en idé om att hjälpa någon som behöver dina kunskaper. Kärleken kan bli både spännande och ny. Det kan vara svårt att mobilisera en högre arbetstakt nu. Mot veckans slut bör det dock bli betydligt effektivare runt om dig. Trötthet finns dock där så vila vid tillfälle. Du är så positiv att man bara tycker att du är värd de pengar som du har. Det kan också tyda på att du får en ytterligare ökad inkomst. Är det genom spel så är Lotto bäst.
Lyckotal: 3, 12, 14, 29, 30, 36, 44
Bästa lyckotal: 3
 
Klicka HÄR för att läsa erat eget.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0