seg söndag

Igår hade vi en bra kväll även om jag känner nu efteråt att det blev liiiite mycket av det goda (dricka). Är supertrött också. Kom inte i säng för än vid 4 och vaknade 10 och mådde inte så där jäte bra direkt, hehe. Åkte hem vid tre iaf och duschade, lekte lite med vovven och Erik med fotbollen och umgicks lite med min familj innan jag fick så lov att ta bussen ner till Rättvik igen. Sover hos min bror eftersom att jag börjar så sent imorgon och bussarna från mig är värdelösa. Gick upp till en gammal kompis där Dennis var och sen gick vi till gymnasiet för att spela lite innebandy, fyra pers haha.
 
Hörs imorn! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0