Fredag morgon

Hur kommer det sig att jag alltid vaknar halv 9 på morgonen när jag sover hos Sara och Dennis? (om nu klockan inte ringer en anna tid) Idag vaknade jag och tänkte att "det skulle inte förvåna mig om klockan är halv 9", mycke riktigt. 08.30 prick var siffrorna på telefonen. Helt otroligt.
 
Aja, vad händer idag? Inte en aning faktiskt! Eller jo, vi ska upp till Ingels och prata lite med mamma och pappa, och jag ska stanna för att sova hemma. ååå vad jag saknar min vovve!
Så lär vi åka ner till Rättvik för att Sara ska hämta nå papper hos mäklaren. Jajjamen, dom ska minsann bli husägare! Så nu slipper dom hyra hus. 
Det verkar som att jag hade en ganska stor aning om vad som hände idag ändå hehe.
 
Lättare sagt än gjort. Jag ångrar ingenting. Att gå vidare är den hårda delen.
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0