Halta lotta

God morgon! Jag har faktiskt redan gått upp. Eller jag har lagt mig soffan och ska kolla på lite one tre hill.. Vadå redan? tänker ni, klockan är ju ändå 8? Men jag går inte upp så tidigt när jag är ledig^^ Föresten är det lika bra att gå upp tidigt så att man förhoppningsvis kan somna i någorlunda tid ikväll eftersom att skolan börjar imorn. Fyfan..
 
Jag vaknade i alla fall med ett sjuhelvetes ont knä! Kan knappt gå på det och det gör ont även när man ligger ner. Fan också. Har säkert cyklat för mycket så nu får det läggas på hyllan ett tag. Jag hade ju lite ont när jag promenerade igår och i förrgår också. Nu har jag i alla fall smort in med heatlotion och har en varm riskudde mot, så hoppas det blir bättre snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0