Lite bilder från senaste veckan

 
 
Erik i lekparken på travet :)
 
Langos är gott! Under Rättviks marknad och just Classic car week säljer dom langos. (<3)
 
 
Så fick även Emma premiärbada för denna sommar efter nästan en månad med urinvägsinfektioner och penicillin och skit!
 
 
 
 
Från möhippan!
träffande på Dennis utanför jobbet en sväng också på väg till parken :)
 
Brolle kom in på parken i bilen
 
Konserten (super bra bilder.......)
 
Gull"unge"-Sara med babyhatten "slöjan" och buketten! ;p
 
Glada gänget!
 
Så har jag ju börjat att övningsköra! Det går rätt bra för att bara ha varit ute på vägen fyra gånger. Dock kör jag automat nu så det blir lite värre när jag ska börja med växlarna heh, ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0