morning light

God morgon! Är så sjuuuukt trött!! Imorgon får man sova i alla fall.
Sitter i köket med lite frulle och vakna med NRJ på radion. Är ju dock bättre på tv'n meeen eftersom att dom inte har 5an här så blir det ju lite svårt..

Igår var det skola till halv 12 sen vid halv tre åkte jag och Sara till Älvdalen för att ta mått till klänningarna. Bara lite mer än två verckor kvar nu! Helt sjukt att dom snart gifter sig.
Sov i alla fall hos dom inatt.
Vi plängde i oss donkenmat och McFlurry igår så att jag vaknade med illamående idag, hehe INTE okej. Kanske får bli lite träning ikväll. Dock känner jag av nått som spökar i halsen så vi får se.
 
Nej nu ska jag äta upp så jag hinner dra på mig byxor och gå till bussen.
 
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0