SABATON OPEN AIR

I helgen var det ju Sabatons open air / Rockstad Falun-festivalen. Och som ni vet såg vi Hardcore Superstar i torsdags och i lördags var det äntligen ÄNTLIGEN dags för Sabaton! Sjult najs.
Dom var asbra och bjöd på en grym show med en hel del pyro-teknik och grejer. Och det var även i lördags det avslöjades om och när Sabaton cruise (Sabatons kryssning) blir av. Biljetterna släpps idag och vi beställer idag. Jag, Sara, Dennis, Saras mamma och lillebror ska åka hittills. Kryssningen är den 28 November.


Mamma och jag
 
 

I väntan under förberedelserna
 
Nu kör vi! (Jag och Sara)
 








 
 
 
Dom avslutade med en riktigt bra "raketshow". Stora fina rökiga raketer.
 
 
 
 
Första och absolut inte sista gången jag ser Sabaton.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0