Söndag

Vi har haft en bra helg i Ensen med bad, fiske och kräftfiske. Härliga människor, mysigt väder med sol och lite duggregn. Det har varit några rikigt mysiga dagar där uppe trots mina "känslomässiga problem". Skönt att få försöka tänka på annat ^^ Nu är alla helt slut efter långar dagar/nätter. Men som sagt, bra har det varit!
 
Nu är jag hemma hos Dennis. Han håller på att rensa ut skafferiet, dammsuga och fixa tvätt för fullt. Vilket städryck han fick helt plötsligt! ;)
Jag hade tänkt att sova hemma idag men jag ska till Falun en sväng imorgon så då passar bussarna mycket bättre härifrån.
 
Tre bilder ihopsatta från igår.
Ni får fler när jag kommit hem! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0